מטבח כפרי לבן – הטרנד החדש ב-2021

מטבח כפרי לבן

מטבח כפרי לבן שכולל עיצוב עתיק וקלאסי תופס תאוצה והופך להרבה יותר פופולרי בשנים האחרונות. אנשים רבים יעדיפו דווקא את המראה הישן על פני המראה החדש, בעיקר בגלל מה שזה מזכיר להם – אווירה של חום, משפחתיות, אהבה, נוחות, פשטות, קלאסיות ואלגנטיות. כיום ניתן לשדרג את המטבח הקיים ולהפוך אותו למטבח כפרי לבן מודרני ממנו בהחלט אי אפשר להתעלם.

מטבח כפרי לבן – הטרנד החדש ב-2021

בשנת 2020 ראינו לא מעט תהפוכות בעולם ובכלל, בחיים. נדמה שהעבר הוא מצרך יקר ששווה להשקיע בו גם בעת עיצוב הבית ובעיקר בעיצוב המטבח. תחושת הנוסטלגיה נוטפת מן המטבחים הכפריים וזוהי סיבה נוספת למה כדאי מטבח כפרי לבן שיעשה לנו קצת אור בעיניים כשאנחנו חוזרים הביתה, בעיצוב מדויק, טהור, אסתטי ובעיקר קלאסי. המטבחים הכפריים הלבנים נוטים להיות בצבע לבן טהור, אחיד, בסגנון כפרי, חמים, ופשוט בשילוב של עץ להדגשת הכפריות. ניתן להוסיף גם אי למטבח למרות שזה נחשב לטרנד מודרני, ואכן, מטבח כפרי לבן הוא שילוב של מודרניות עם פשטות וזה בהחלט הקסם שבו.

הדבר המדהים במטבחים כפריים זה מראה ישן בתוך מראה חדש. גם אם העיצוב הוא עתיק, עדיין מרגישים את המודרניות בניחוח וינטג’ מדהים. הכל לבן, טהור, אסתטי, בוהק ומחבק. גם אם המראה של המטבח הוא של פעם – בהחלט ניתן להרגיש את המודרניות, הנוחות ובעיקר הנגישות של היום עם לא מעט פתרונות ורעיונות יצירתיים לשדרוג המטבח ומקומות האחסון.
חשוב תמיד לשמור על ניקיון המטבח ממש כמו חברת ניקיון, היופי של המטבח זה שהוא נקי ואינו מלוכלך

העיצוב האידיאלי למטבח כפרי לבן

אין ספק שעיצוב זה דבר אינדיבידואלי, וכל אחד יראה את זה אחרת, אבל בכל מה שקשור למטבחים כפריים הפשטות בהחלט עושה את העבודה ואפשר להישאר באותו הקו של אחדות וקלאסיות. המטבח הכפרי הוא תאווה לעיניים, במיוחד למי שגדל במטבח כפרי וגם למי שראה את זה בעיקר בטלוויזיה. המטבח הזה הוא כמו החלום לכל מי שרוצה אווירה משפחתית, חמימה, ופשוטה בניחוח נוסטלגי של פעם. איך בוחרים כיור למטבח כפרי לבן? כמובן שיש כיום מגוון אפשרויות לעיצוב הכיור, כשהבולטת היא בהחלט כיור בסגנון כפרי, כפי שאנו מציעים מבין אופציות העיצוב שלנו.

אנו ממליצים על כיור בסגנון הזה כי הוא בהחלט מזכיר את הכפריות והפשטות של הכפרים, כשהכיור נוטה להיות בעיצוב גס, מחוספס, וגדול יותר. לא כל אחד יתחבר לסגנון הזה אבל זה בהחלט לא חובה ואפשר גם לבחור בסוג כיורים נוספים. נשמח לייעץ לכם מהן אפשרויות העיצוב המתאימות ביותר למטבח הכפרי שלכם.

אחרי הכיור, חייבים לחשוב גם על עיצוב השיש. שיש הוא דבר עליו חושבים רבות בעת תכנון ועיצוב המטבח הכפרי, ולכן יש לקחת את זה ברצינות. במטבח כפרי, הבחירה האולטימטיבית והמובנת מאליו תהיה שיש בסגנון אדמה אך ישנן עוד אופציות נוספות מרהיבות ומעניינות לא פחות. אפשר לבחור מבין גווני חום, שחור, חרוך, מחוספס, וכל גוון אחר שיתאים למטבח כפרי לבן בצורה מושלמת. עיצוב מטבח כפרי לבן מזכיר לנו את התחושה הנוסטלגית של פעם, את התמימות, הנאיביות ובעיקר המשפחתיות המחבקת ואין זה פלא שרבים דווקא בוחרים בעיצוב מסוג זה. אנו ביוניק דיזיין נוכל לייעץ לכם בבחירת המטבח הכפרי המושלם יחד עם כל אפשרויות העיצוב והתכנון העומדות בפניכם, במחיר המתאים לכם.

 דברו איתנו ויחד ניצור לכם חלום 

אנחנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ בחינם בה נבין יחד את הצרכים והרצונות שלכם.
קפה, מאפה וחיוך על חשבוננו

למה דווקא טפט?

למה דווקא טפט?

טפטים הם אחד מסוגי קישוט הפנים העתיקים ביותר שיש לנו. הוא שימש במקור לכיסוי הקירות ולהסתרת פגמים בקירות. הטפטים עשו כברת דרך מאז והפכו לחלק

לקריאת המאמר »