מטבח מודרני כפרי – השילוב המושלם בין מטבח כפרי ומטבח מודרני

מטבח כפרי אפור

עיצוב מטבח מודרני כפרי הוא אחד התחומים המובילים ביותר כיום בעולם העיצוב וספציפית בעיצוב הבית. בעוד שאנשים רבים נוהרים אל עבר המודרניות, יש דווקא הרבה כאלה שנוטים להישען על העבר והעיצוב הנוסטלגי המתאים את עצמו בצורה מושלמת גם לעבר וגם להווה.

מטבח מודרני כפרי

אם אנחנו רוצים להבין את מקורו של המטבח הכפרי, נשוב לאירופה, ובעיקר למדינות כמו אנגליה, צרפת ואיטליה שם המטבח הוא במלוא הדרו. הכפרים מתגאים בקלאסיות ובפשטות שלהם, וכך גם המטבח הכפרי מציג את עצמו וזה מה שהוא מציע: פשטות, קלאסה, ואותנטיות. מטבח מודרני כפרי מעניק תחושת נוסטלגיה לצד מודרניות והתאמה לעיצוב כיום. בעידן בו כל דבר ישן יכול להתחדש ואף להשתדרג, דבר זה הפך לטרנד מאוד מבוקש בעולם העיצוב ובפרט בעולם עיצוב הבית.

אותו הדבר עם מטבחים – מטבח הוא דבר שמשקיעים בו המון והוא חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהבית. כשעוברים לבית חדש, המטבח הוא חלק עיקרי ומאוד חשוב ושווה גם להשקיע בו. חשוב לציין שאין צורך להפוך גם את הבית לבית מודרני כפרי והמטבח יכול בהחלט לעמוד בפני עצמו ואף להשתלב בו בצורה מושלמת. רהיטים עתיקים נחשבים כיום לחדי קרן, אם תרצו, של עולם העיצוב, גם בגלל שהם מאוד נדירים וגם בגלל שהם מביאים רוח קלאסית ממנה כבר הספקנו לשכוח.

אווירה כפרית גם בשנת 2021

אנשים רבים מתרפקים על הנוסטלגיה והשנים שעברו, ואפילו מתגעגעים לדברים הפשוטים מפעם. בגלל הגעגועים האלה, יותר ויותר דווקא יעדיפו את המראה העתיק, הקלאסי והנושן על פני משהו חדיש, משודרג ומתקדם יותר. שפה עיצובית למטבח היא דבר מאוד חשוב ויש להיוועץ עם חברה המומחית בתחום העיצוב וספציפית בעיצוב מטבחים. חלק מהאנשים החולמים על מטבח מודרני כפרי כבר ביקרו בכפרים בחו”ל, טעמו מבישול כפרי במטבח כפרי אמיתי, אך חלקם מעולם לא ביקרו במטבח כזה ומאז אז ומתמיד חלמו על זה. עכשיו יש להם הזדמנות להגשים את החלום. ביחד עם המעצבים של יוניק דיזיינס, תוכלו לקבל את מטבח מודרני כפרי מודרני שעליו תמיד חלמתם ביחד עם נגיעות עכשוויות ואותנטיות קלאסית אמיתית.

מהם היתרונות של מטבח מודרני כפרי?

מטבח כפרי מציג את הפשטות והקלאסיות בשילוב מודרני עם עיצוב עכשווי וזה מה שהופך אותו לשילוב המושלם ומטבח בו יש את כל היתרונות. זהו טרנד ישן וגם חדש שמציג את הטוב מבין כל העולמות, מבלי לוותר על עיצוב חדש או עיצוב ישן ואפשר בהחלט ליהנות משניהם. מטבח כפרי הוא מטבח בסגנון של פעם, המעניק אווירה של ביטחון, אווירה משפחתית וחמה בדיוק כמו המטבחים הכפריים של פעם. אנשים רבים דווקא מחפשים את העיצוב הזה בנגיעה מודרנית בשנים האחרונות, עם מטבח בעיצוב שונה, חומרי גלם איכותיים ומתקדמים ונגיעות עכשוויות שמעניקות מראה חדש-ישן נחשק.

מטבח מודרני כפרי הוא התשובה לכל אדם המחפש מטבח קצת שונה בבית החדש שלו, ובכלל, עיצוב יוצא דופן. אנשים שמחפשים חזרה אל השורשים שלהם, מטבח אותנטי ומשפחתי באווירה אחרת. ביוניק דיזיינס תוכלו למצוא מגוון עיצובים שונים למטבח מודרני כפרי פונקציונלי ונוח, עם עיצובים חדשניים קלאסיים וינטג’ שישדרגו לכם את הבית בצורה בלתי רגילה.

עיצוב מושלם של מטבח מודרני כפרי

המודעות לעיצוב ובמיוחד לעיצוב מטבח מודרני כפרי גדלה עם השנים, וכולם מחפשים את הדבר הגדול הבא. בעידן בו הדברים העתיקים והקלאסיים חוזרים בגדול, אין זו הפתעה שגם המטבחים הכפריים חוזרים לאופנה. הטרנד הזה נמצא ביותר ויותר בתים חדשים והוא חוזר בגדול עם כמה שידרוגים שיפתיעו גם אתכם. יוניק דיזיינס מציעים מטבח מודרני כפרי עם עיצוב חדש-ישן, עיטורים קלאסיים, אפשרות לשילוב חדיש במטבח כפרי כמו טלוויזיה, ארונות ומדפים נוספים, מקומות נוספים ונוחים לאיחסון ועיצוב שאין אותו בשום מקום אחר. אם אתם מחפשים לעצב את המטבח הכפרי שלכם בדיוק כפי שחלמתם נוכל להגשים לכם את החלום בקלות.
יש המון מחסני עצים שבונים קיט להרכבה עצמית למטבח לנגרים, אבל למי שאין ידע מקצועי עדיף לוותר, ובנוסף כמובן שהתוצאה לא תהיה אפילו דומה כמו התוצאה שלנו.

כשחושבים על מטבח חדש או שידרוג מטבח ישן, לא חושבים על כל הפרטים עד הסוף ובדיוק בשביל זה אנו כאן. נשמח לסייע לכם, עם צוות המומחים שלנו, ולחשוב מהו מטבח החלומות שלכם החל מצבע המטבח, מקומות איחסון, ארונות, דוגמאות, עיטורים ושלל דברים אחרים השואבים השראה מהמטבחים הכפריים הקלאסיים. אם חשבתם על מטבח חדש לגמרי, אל דאגה, אתם בידיים טובות. המטבחים הכפריים של יוניק דיזיינס אמנם בניחוח ישן אבל בעיצוב מודרני של היום, ומעניקים את הנוחות האולטימטיבית לכל מי שמבלה לא מעט זמן במטבח בבית שלו.

המטבח הוא הלב הפועם של הבית ולכן יש להשקיע בו בהתאם ולהעניק לו לא מעט תשומת לב בעת המחשבה על העיצוב. המטבח הכפרי ניחן בפלטת צבעים הייחודית רק לו, עם צבעים שמזכירים משפחתיות, חמימות, טבע וחזרה אל השורשים כמו למשל ירוק, חום, שמנת ולעיתים אפילו כחול בגווני פסטל. הגוון של צבע הפסטל מקרין את החמימות והחזרה אל הטבע, בדיוק המטרה ששואפים להגיע אליה בעיצוב מטבח מודרני כפרי.

מטבח מותאם לעידן החדש

בעידן הנוכחי, מטבח מודרני כפרי הוא בהחלט התשובה לכל מי שמתלבט בעת חידוש מטבח או עיצוב מטבח בבית חדש לחלוטין. כשחושבים על מטבח כפרי, חושבים על נוסטלגיה. כשחושבים על נוסטלגיה, חושבים על דברים עתיקים ופשוטים שהיו נקודת האור בתקופות הקודמות ועדיין קוסמים לחלק ניכר מהאנשים. בעת עיצוב מטבח מודרני כפרי, נוכל לסייע לכם ולחשוב על עיצוב המטבח שלכם, נוחות מקסימלית, ואיך ניתן להגיע לתוצאות הטובות ביותר ולחזור למקורות. הקסם של מטבח כפרי מודרני הוא השילוב המוצלח בין ישן לחדש, וצריך לדעת כיצד לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

בתקופה זו בה עיצוב הבית הוא אחד הדברים החשובים ביותר בעת המעבר לבית חדש, המטבח הוא חלק גדול ומאוד אינטגרלי בבית וחשוב להשקיע גם בו. ביוניק דיזיינס אנו משתמשים בחומרי הגלם האיכותיים ביותר למטבח מודרני כפרי, עם חומר פורמייקה חזק שאינו מתקלף ועמיד בפני שריטות וכתמים. כך ניתן לנקות בקלות את הפורמייקה ולשמור על עיצוב המטבח כחדש. היתרונות הנוספים בפורמייקה הם חופש העיצוב והאפשרות להשתמש בחומר גלם שהוא לא מאוד יקר אך מאוד איכותי. כך גם ניתן לחסוך בעלויות בנוסף לבית חדש וגם לקבל מטבח כפרי מודרני בעיצוב מיוחד שאין לאף אחד וגם מטבח שיישמר לאורך זמן. יש לקחת בחשבון גם את חומרי הגלם הנוספים הכוללים את המסילות, הארונות, והכיורים.

בעת תכנון ועיצוב מטבח מודרני כפרי יש לקחת בחשבון גם את תו התקן של היצרן, המבטיח את איכות ובטיחות חומרי הגלם. חשוב גם להבין מהם הצרכים שלכם – כמה מקומות איחסון צריך, מהו העיצוב והתכנון שיעניק לכם את הנוחות המירבית בעת בישול במטבח, מה אתם צריכים מבחינת איבזור, נגישות, ומרחב במטבח הכפרי המודרני והחדש שלכם. בעיצוב מטבח כפרי עם יוניק דיזיינס אפשר לראות את המשפחתיות, האותנטיות ובעיקר האווירה החמה במטבח, יחד עם שירות אמין, מקצועי, והתרשמות מעבודות קודמות שלנו. מוזמנים להתייעץ איתנו ונוכל לספק לכם עצות, טיפים, ידע ובעיקר ניסיון רב בתכנון ועיצוב מטבח מודרני כפרי.

 דברו איתנו ויחד ניצור לכם חלום 

אנחנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ בחינם בה נבין יחד את הצרכים והרצונות שלכם.
קפה, מאפה וחיוך על חשבוננו

למה דווקא טפט?

למה דווקא טפט?

טפטים הם אחד מסוגי קישוט הפנים העתיקים ביותר שיש לנו. הוא שימש במקור לכיסוי הקירות ולהסתרת פגמים בקירות. הטפטים עשו כברת דרך מאז והפכו לחלק

לקריאת המאמר »