המדריך המלא לשדרוג חדר אמבטיה בדירה

חדר אמבטיה

חדר אמבטיה הוא מקום שאינו פחות חשוב מחדרים אחרים. חדר זה עליו להראות נעים ככל שניתן, נקי, אסתטי, ומעוצב, וזאת משום שהוא המקום בו אנו נרגעים בחיי היום יום שלנו. אז כיצד הופכים את חדר האמבטיה למקום נעים ומעוצב? הכנו עבורכם מספר טיפים טובים.

צרו מראה נקי ואסתטי

ארון אמבטיה

כשאנו מעצבים את חדר האמבטיה כדאי תמיד ליצור מראה נקי ונעים. את חדר האמבטיה מנקים ממתקנים מיותרים, מידיות בולטות מידי, מתלים שאינם מתאימים, פיצ’יפקסים ומגוון קישוטים שאינם תואמים בצבעים ובצורה לחדר. עוד מומלץ לפנות את החפצים המיותרים ולהתחיל לעצב את חדר האמבטיה מחדש.
לאחר שקיבלנו חלל נקי ניתן להתחיל לגבש את הקונספט בחדר האמבטיה, שימו לב שחדר אמבטיה קטן או חדר אמבטיה גדול דורשים סגנונות שונים לחלוטים ונפח האחסון קטן יותר.

גיבוש קונספט 

את גיבוש הקונספט מתחילים ממחשבה על הצבעים שנרצה בחלל האמבט ועל האווירה שנחליט ליצור.
האם נרצה חדר אמבטיה לבן? מודרני? כפרי? כדי ליצור את המראה הנכון חשוב לחשוב מהם הצבעים שישלטו ומהם האלמנטים שעלינו להכניס לחדר באמבטיה ומה האלמנטים שיש להתקין בו.
קונספט יכול להגיע לידי ביטוי על ידי: אמבטיה מיוחדת ומעוצבת, כיורים נכונים, ארונות, מראות, שטיחונים מרצפות במידה ואנו עושים שיפוץ מסיבי ועוד.

חדר אמבטיה לטעמנו חייב להיות תואם לשאר הבית ובפרט המטבח, חדר אמבטיה יכול לשבור סגנון שונה שקיים בבית אך חייב שיהיו בו אלמנטים המקשרים

אילו עיצובים נפוצים בעיצוב חדר אמבטיה

חדר אמבטיה

בחדר אמבטיה ניתן לעשות הכל! אך כיום ישנם עיצובים שקל יותר ליישם באמצעות כיורים, מרצפות, אמבטיות וארונות המכתיבים את הטרנדים החמים ביותר שקיימים בעיצוב.

עיצוב כפריעיצוב אמבט במראה כפרי יקנה את המראה הארצי, המחובר לשורשים לאדמה. המראה הכפרי יתאפיין במרצפות קרמיקה, אמבטיה גדולה ומפנקת, בכיורים גדולים מרובעים או אובאליים, שמעליהם מותקנים ברזים בעלי מראה עתיק, בשטיחים מעוטרים, אגרטלי חרס, פרופילי חלונות תואמים, ועוד.
לאחר השיפוץ תוכלו לעצב את חדר האמבטיה עם אלמנטים כפריים כגון:עציצי חרס עם פרחים המתאימים לאמבטיה, מוביילים מחרס, וילונות ועוד. 

עיצוב מודרניעיצוב מודרני מתאים לאלה מאיתנו שאוהבים את המראה הנקי המוקפד, העיצוב יתאפיין בארונות בעלי קווים חלקים, אמבטיה לבנה או כהה מאד, כיורים בעלי קווים מוטמעים ונקיים שכמעט ואינם נראים לעין, ארונות תלויים, ברזים רבועים ומלבניים, ומינימום אלמנטים בחלל. לעיצוב יתווספו מראות, חלונות גדולים, ושטיחונים רכים ובהירים.

עיצוב מלכותיעיצוב אמבטיה בסגנון מלכותי מתאים לאנשים שאוהבים ליהנות מהחיים, שהעיצוב בעיניהם הוא פינוק, והחלל שברשותם רחב ויכול להכיל אמבטיה גדולה, משטח שיש וכיור גדולים, כיסא מלכותי, וילון מסיבי, מתלים מלכותיים, ואפילו נברשת גדולה.

חדר אמבטיה בסגנון מלכותי יכיל אלמנטים מרשימים, תאורה מעומעמת, כדים גדולים, צבעי זהב, חלונות גדולים, מגבות גדולות ומנחות על ארונות מעץ מלא ועוד.

על חידוש אמבטיות שמעתם?

אנשים רבים קיבלו את האמבטיה שלהם כחלק מדירה שכורה שעברה שנים של הזנחה ולא נעשה באמבטיה שימוש שמשך שנים רבות. גם בבתים פרטיים, האמבטיה לא תמיד נמצאת במצב טוב, בלשון המעטה. אחת הסיבות לכך היא הבלאי המוגבר שעובר חדר הרחצה בבית, הנובע מלחות ורטיבות תמידיים. כיום, חידוש אמבטיה הוא תהליך פשוט וזול יחסית ושווה לעשות אותו אפילו בדירות שכורות (מקסימום, תמיד אפשר לשכנע את בעל הבית).
הרבה פעמים שמענו על קבלנים שגנבו כסף מהלקוחות, לאלו שקרה להם, ממליצים לכם להתייעץ עם עורך דין מקצועי.
רעיונות לחדר אמבטיה הינם חלק חשוב בתהליך מכיוון שהדימיון שלנו יכול לשרטט לנו דברים, אך שרואים חדר אמבטיה מוחשי, התוצאות של ארון האמבטיה שלנו ובחדר בכלל יהיו הרבה יותר טובות.

אם כך, כיצד מחדשים אמבטיה ישנה, מלוכלכת או בלתי תקינה? בגדול, ישנן שתי דרכים עיקריות לחידוש האמבטיה – ציפוי או הלבשה:ציפוי: לרוב מדובר בציפוי אקרילי או אמייל, וכשמו כן הוא, מדובר בציפוי שנעשה על משטח האמבטיה הקיימת. בטרם ניגשים למלאכת הציפוי, אנשי המקצוע שמחדשים את האמבטיה מבצעים ליטוש שבמהלכו מוסרת מהאבטיה שכבה של אבנית ושומנים. במקביל נעשה חיטוי וממלאים את החריצים והסדקים שנוצרו באמבטיה עם השנים. טיפול זה מתאים לאמבטיות שמצבן סביר, כלומר שאין בהן נזקי חלודה או ריקבון. לאחר הטיפול, האמבטיה תהיה כמו חדשה ותוכלו להתפנק מתי שרק תרצו. התהליך אינו יקר והוא אורך כמה שעות בודדות לכל היותר.הלבשת אמבטיה: בעבר, חידוש אמבטיה היה נעשה במסגרת שיפוץ רחב לכל חדר הרחצה, שכלל עקירה של האמבטיה הישנה תוך כדי שבירת אריחים, פינוי פסולת וימים של עבודה מלוכלכת שמשמפיעה על כל הבית ועל סדר היום. חדר רחצה אינו חדר שאפשר לוותר עליו לכמה ימים ולכן שיפוץ יוצר בעיה קשה. כיום, הודות לשיטות חדשות ומתקדמות, תוכלו ליהנות מאמבטיה חדשה תוך שעות ספורות בלבד ומבלי שהתהליך ישפיע על שאר החדר. טכניקת הלבשת האמבטיה היא למעשה תהליך שבו מלבישים על האמבטיה הישנה אמבטיה בצורה זהה מזכוכית אקרילית מיוחדת שמחליפה למעשה את כל המשטח שאיתו באים במגע באמבטיה. למעשה, תקבלו אמבטיה חדשה תוך זמן קצר וללא רעש או פסולת.לסיכום, בימינו, חידוש אמבטיה הינו תהליך זול וקצר ואם אתם יודעים להעריך אמבטיה טובה, כנראה ששווה לשקול את זה. החידוש טומן בחובו גם יתרונות בריאותיים, משום שבמהלכו נפטרים פעמים רבות מעובש, ריקבון וחלודה רבים. מומלץ בכל מקרה להשתמש לשם כך באנשי מקצוע, משום שחשוב שמישהו מנוסה ומקצועי יעשה את העבודה.

 דברו איתנו ויחד ניצור לכם חלום 

אנחנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ בחינם בה נבין יחד את הצרכים והרצונות שלכם.
קפה, מאפה וחיוך על חשבוננו

למה דווקא טפט?

למה דווקא טפט?

טפטים הם אחד מסוגי קישוט הפנים העתיקים ביותר שיש לנו. הוא שימש במקור לכיסוי הקירות ולהסתרת פגמים בקירות. הטפטים עשו כברת דרך מאז והפכו לחלק

לקריאת המאמר »