איך מעצבים חדר אמבטיה קטן?

חדר אמבטיה קטן

לא כל חדרי האמבטיה בבית יהיו חדרי אמבטיה גדולים ורחבים. בחלק לא קטן מהמקרים יהיה לפחות חדר אמבטיה קטן אחד שאליו תצטרכו להתייחס בצורה מעט שונה. לא תוכלו להתייחס אל חדר האמבטיה הקטן כמו אל חדר האמבטיה הגדול, והעיצוב יכול להיות מעט שונה. הרי למרות שמדובר על חדר אמבטיה לא גדול במיוחד, תרצו להפיק ממנו את מירב התועלת. מכאן עולה השאלה – איך מעצבים חדר אמבטיה קטן? אנו ננסה לתת לכם כמה טיפים חשובים לעיצוב מוצלח.

תבחרו את הצבע שיטשטש את הגודל

חדר אמבטיה קטן
יש כל מיני צבעים שונים שיכולים לטשטש את הגודל המינימאלי של חדר האמבטיה. כאשר אתם שואלים – איך מעצבים חדר אמבטיה קטן? יהיה עליכם לשים לב לצבע הנכון שלא יעשה את העבודה ההפוכה. לרוב עדיף לבחור צבעים בהירים, כאלה שלא סוגרים את החלל אלא רק מגדילים אותו. זוהי יכולה להיות בחירה אידיאלית עבורכם, בחירה שתוכלל לקדם אתכם אל עבר ההצלחה. פתאום תוכלו לראות את חדר האמבטיה כולו באור מעט שונה בהשוואה להתבוננות הראשונה שלכם בו.

הכניסו מראות באזורים שונים בחדר האמבטיה 

עוד טריק שתוכלו להשתמש בו בכל חדר אמבטיה קטן הוא להכניס מראות. מכיוון שהמראה יוצרת השתקפות היא נותנת תחושה כי החלל הופך להיות הרבה יותר גדול. פתאום תמצאו את עצמכם במצב שבו חדר האמבטיה הקטן מרגיש כמו חדר אמבטיה גדול. אומנם זה לא באמת מוסיף גודל לחדר האמבטיה, אך בתחושה הכל יכול להשתנות. אתם תמצאו את עצמכם בסיטואציה שבה לא תרגישו את המגבלות של חדר האמבטיה. זה מה שחשוב כאשר אתם מתחבטים בשאלה איך מעצבים חדר אמבטיה קטן?

תחשבו על מקום אחסון יצירתיים

מקומות האחסון חשובים כמעט בכל חדר אמבטיה, וזה לא באמת משנה מה הגודל שלו. בעת שדרוג חדר אמבטיה יהיה עליכם לשים לב גם לנושא של האחסון. בחדר אמבטיה קטן מוטב כי תחשבו על מקומות אחסון יצירתיים. כאלה שלא יגבילו אתכם מצד אחד, וכאלה שלא יפריעו לכם מצד שני. תוכלו למצוא כל מיני מקומות אחסון ייחודיים שתוכלו להשתמש בהם על מנת לגרום לחדר האמבטיה להרגיש רגיל לחלוטין.

אל תתפשרו על איכות חומרי הגלם

אומנם חדר האמבטיה שלכם קטן יחסית בהשוואה לחדרי אמבטיה אחרים – אך זה לא אומר שהינכם נדרשים להתפשר. התפשרות הוא לא אלמנט שאמור להילקח בחשבון, כי בסוף האיכות עושה לא מעט מן ההבדל. ברגע שתשתמשו בחומרי גלם איכותיים, כל מי שייכנס אל חדר האמבטיה יתרשם ממנו. לא משנה אם הוא גדול או קטן, בפועל הרושם הראשוני יכול להיות חיובי. כל אלמנט שנכנס לתוך האמבטיה שלכם חייב להיות כזה שמראה כי אינכם התפשרתם. התפשרות היא לא פרמטר שאמור להילקח בחשבון.

אצלנו ביוניק דיזיינס, אנו מאמינים שכל חדר אמבטיה באשר הוא יכול להיות מדהים ביופיו

 דברו איתנו ויחד ניצור לכם חלום 

אנחנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ בחינם בה נבין יחד את הצרכים והרצונות שלכם.
קפה, מאפה וחיוך על חשבוננו

למה דווקא טפט?

למה דווקא טפט?

טפטים הם אחד מסוגי קישוט הפנים העתיקים ביותר שיש לנו. הוא שימש במקור לכיסוי הקירות ולהסתרת פגמים בקירות. הטפטים עשו כברת דרך מאז והפכו לחלק

לקריאת המאמר »