איך לבחור אי למטבח בהתאמה מושלמת למטבח הקיים?

אי למטבח

אי למטבח הוא אחד הטרנדים החמים ביותר כיום בעולם העיצוב. לאי יש הרבה יתרונות, כשאחד מהם הוא תכנון מטבח נרחב יותר והרבה יותר שטח עבודה כשמתארגנים ומבשלים. בכל מה שקשור לאחסון, גם האי יכול לתרום משלו ולהוות נקודה מרכזית בעיצוב המטבח.

אי למטבח בהתאמה מושלמת

איך תמיד חשבתם שמטבח החלומות שלכם צריך להיראות? אם אתם כבר יודעים את התשובה, אתם בוודאי יודעים שגם אי הוא בהחלט אופציה לשדרוג המטבח החדש או הקיים שלכם. אי למטבח הוא טרנד מאוד פופולרי בשנים האחרונות, גם במטבחים חדשים וגם במטבחים קיימים, כשהמטרה היא לאפשר יותר שטח מרחב במטבח, יחד עם תכנון מדויק, נוח ונגיש. מטבחים יכולים להגיע בכל מיני צורות ועיצובים שונים, ואם חשבתם לשדרג את המטבח שלכם, אי זו בהחלט תוספת שווה. אי למטבח יכול לשדרג את המראה באופן בלתי רגיל, והוא יכול להתאים לכל עיצוב קיים, גם למטבחי יוקרה, מטבחי זכוכית, מטבחים כפריים, ועוד. המטרה באי זה למקסם את שטח המטבח ולהפוך אותו לעמוק יותר.

בכל מה שקשור להוספת אי למטבח, אפשר להגיד שזהו שדרוג מצוין לכל מי שחסר לו מקום דווקא בשטח המטבח עצמו ובעיקר בשיש. לעיתים, במיוחד במטבחים קטנים, כשיש יותר מדי כלים ומזון על השיש, בנוסף למוצרי חשמל כמו מיקרוגל, טוסטר, טוסטר אובן, וכיור – לא נשאר מספיק מקום לעבודה, וזה בהחלט חבל כי זה הורס את כל החוויה במטבח. בדיוק בשביל זה האי קיים.

אי למטבח בעיצוב שלכם

אם אתם גם שוקלים אי למטבח, ונדלקתם על הרעיון (בואו נודה בזה – הרעיון מושך בעיקר בגלל שרואים הרבה מטבחים עם אי בטלוויזיה) אין שום סיבה שזה לא ייצא לפועל. ביוניק דיזיין אנו בעד רעיונות מיוחדים ועיצובים יצירתיים, ונשמח להעניק לכם טיפים למטבח החלומות שלכם, בנוסף להתאמה מושלמת של אי למטבח. אם תמיד חלמתם על מטבח גדול, אי הוא התוספת המושלמת כי אז אין צורך לחסוך במקום ואפשר אפילו להרחיב את השטח. בניגוד למטבחים קטנים, כאן בהחלט אפשר להתפרע. הצוות שלנו יוכל להעניק לכם טיפים יצירתיים לשדרוג המטבח ותוספת של אי שיעניק לכם גם יותר שטח עבודה וגם יותר נוחות ונגישות במטבח שלכם.

כמובן שהכל תלוי בבחירתכם, אבל נשמח לשתף אתכם בניסיון ובידע שלנו מזה שנים רבות, עם הרבה לקוחות מרוצים ובעיקר – עיצובים שונים ומגוונים של מטבחים, החל ממטבחים קלאסיים, פשוטים ואפילו כפריים ועד למטבחים מודרניים, מטבחי יוקרה ואפילו מטבחי זכוכית. האי במטבח אמור להיות הרמוני, זורם, ותואם יחד עם המטבח בצורה אחידה. לכן חשוב בהחלט להתייעץ עם יוניק דיזיין ולשמוע מהן האפשרויות העומדות בפניכם בכל מה שקשור לתכנון ועיצוב המטבח מאפס, או אפילו שדרוג ושיפוץ המטבח הקיים שלכם.

מהם היתרונות של אי למטבח?

היתרונות של האי הם רבים אז ננסה למנות את כולם. היתרון הבולט ביותר הוא ללא ספק יותר מקום אחסון, וזהו יתרון עצום, במיוחד אם המטבח שאתם חושבים עליו אינו גדול במיוחד או אפילו קטן יחסית. אי למטבח לא גדול יוסיף יותר אופציות לאחסון מזון, כלים ואביזרים שמעמיסים על השיש והמטבח. ניתן להוסיף באי אפילו כיור, כיריים, ארונות ומגירות לנוחות ונגישות אופטימלית בעת הבישול. זיכרו שלכל דבר כיום, במיוחד בעולם העיצוב, אפשר למצוא פתרונות יצירתיים ואפילו דברים שלא חשבתם עליהם. כך שגם אם אתם מעוניינים במטבח קטן יחסית, נוכל להגיע לעמק השווה ולהציע רעיונות שיכולים לסייע לכם בעת העיצוב, התכנון ומקומות האחסון השונים במטבח וגם באי עצמו. נשמח לשמוע מה אתם חושבים ואילו רעיונות עלו לכם לעיצוב המטבח והתאמת האי בצורה מושלמת.

כפי שציינו, ניתן גם לשלב כיור על גבי האי למטבח ובכך להפוך את משטח העבודה למשטח האידיאלי בשבילכם לבישול, כשהכיור יותר נגיש מתמיד ותוכלו לשטוף את המזון בנוחות מבלי לחזור כל שנייה אחורה או להסתובב. זוהי אופציה מצוינת והרבה אנשים אכן בוחרים בה, מומלץ גם לחשוב עליה במעמד תכנון המטבח.

התוספת האידיאלית למטבח

אפשר להגיד שהאי עצמו הוא כמו רהיט נוסף בבית אבל במטבח ויש רבים שרואים אותו כתוספת כזו. האפשרויות בעת עיצוב אי הן בלתי נגמרות, כשאפשר לשלב את עיצוב האי בהתאמה עם המטבח, כמו שהרוב עושים, או שאפשר גם לצאת מהקופסה ולחשוב על דברים יותר מעניינים ואולי אפילו שונים מהרגיל, כמו למשל אי ששונה לחלוטין מהמטבח אבל בעל אלמנטים דומים. כיום באמת שאפשר לעשות הכל, אם רק  רוצים. האי למטבח, כשמו כן הוא, באמת מתפקד כאי קטן בתוך שטח המטבח ואף יכול לשמש כסוג של “פינת אוכל” אם תרצו לקרוא לו כך. אפשר להוסיף פינות ישיבה ולתכנן אותו ממש כמו פינת אוכל, וכך לאכול כל יום ארוחות שם כמשפחה, באופן קבוע. זוהי אופציה מצוינת למי שלא מעוניין בשולחן אוכל או למי שהבית שלו לא גדול מספיק לשולחן וככה אפשר גם לחסוך שטח מיותר בבית וגם לשדרג את המטבח בצורה משמעותית ואלגנטית.
עוד פתרונות שראינו אצל חשמלאים מקצועיים זה הרחבת השולחן ע”י חשמל באופן אוטומטי.

רוצים מטבח קטן אבל לא חושבים שאי יתאים? זה לא בהכרח נכון. הצוות שלנו יוכל להציע לכם מגוון אופציות ורעיונות יצירתיים לאי במטבח, גם אם זה נראה שאין מספיק מקום. כפי שאמרנו, הכל אפשרי והניסיון שלנו רק מוכיח את זה. ולכן, נוכל למצוא את האי האידיאלי בשבילכם כך שישתלב בצורה מדהימה במטבח החדש.

נכנסים לעולם חדש ומרתק

בעבר, המטבחים היו קלאסיים ופשוטים יחסית, כמו המטבח הכפרי למשל. בתקופה האחרונה, טרנד האי למטבח תופס תאוצה והוא נהיה יותר ויותר פופולרי במטבחים מודרניים ובמיוחד במטבחי יוקרה. שולחן אוכל יוצא מהאופנה, והאי נכנס ישר אל תוך מרכז הבית. עם שלל האפשרויות העומדות בפניכם בעולם העיצוב, אין ספק שתוכלו להגיע לתוצאה הרצויה מבחינת תכנון ועיצוב המטבח האידיאלי בבית שלכם. פעם גם המטבחים היו קטנים יותר, ובנוסף, אי למטבח לא היה פופולרי או לא היה קיים כלל. המטבח היה בחדר נפרד ובעצם מוסתר משאר הבית. כיום, עולם העיצוב מראה את המטבח כחלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהבית, שטח פתוח ומשפחתי של הכל ביחד. במטבחים המודרניים, לרוב יתווסף גם אי למטבח, ובנוסף הם גם ישדרו אווירה של משפחתיות יחד עם קלאסיות, פשטות, עכשוויות ובעיקר נוחות.

כיום בתכנון ועיצוב אי למטבח, יוניק דיזיין דוגלים בשילוב מושלם של המטבח עם הבית בהרמוניה על שלל גווניה. העיצובים שלנו נועדו לגרום לכם לאור ושמחה בבית, יחד עם תכנון מדויק ואידיאלי של מטבח ותוספות שונות כמו אי למטבח שיכולים לחשוף אתכם לעולם חדש לחלוטין בעולם העיצוב. בעזרת הפתרונות העיצוביים שלנו, תוכלו ליהנות מהמטבח האידיאלי עם אי למטבח ושלל רעיונות לאחסון חכם, מספיק שטח עבודה, שילוב ארונות, מגירות ומדפים בצורה נכונה ואור בעיניים בלי יותר מדי עומס במטבח, שזו כל המטרה בעצם. צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם בעיצוב ותכנון המטבח המושלם בשבילכם, מטבח מרהיב שאף אחד לא יוכל להתעלם ממנו ואינספור טיפים לשיפור החוויה הביתית וגם בעת הבישול.

 דברו איתנו ויחד ניצור לכם חלום 

אנחנו מזמינים אתכם לפגישת יעוץ בחינם בה נבין יחד את הצרכים והרצונות שלכם.
קפה, מאפה וחיוך על חשבוננו

למה דווקא טפט?

למה דווקא טפט?

טפטים הם אחד מסוגי קישוט הפנים העתיקים ביותר שיש לנו. הוא שימש במקור לכיסוי הקירות ולהסתרת פגמים בקירות. הטפטים עשו כברת דרך מאז והפכו לחלק

לקריאת המאמר »